Tiivistettynä vuosi 2019

Oikein ihanaa uuttavuotta kaikille. Mulla uusi vuosi meni ystävien kanssa juhlien rauhallisissa tunnelmissa. Mä mietin jo ennen vuoden vaihtumista, että haluisin tehdä tälläsen "pika kelaus" tyylillä kurkkaus viime vuoteen. Tajusin että vuosi kerkee jo vaihtuu ja onko iha hölmöä vuoden vaihduttua palata viime vuoteen, mut nyt ollaan vasta niin alussa tätä vuotta et eipä tuolla niin väliä ole. Ja ihan senkin takia, koska viime vuosi oli aikamoinen vuosi ja sattui ja tapahtui niin ikäviä kun ihaniakin asioita, tähän ajattelin listata kuvien kera muutamia.

Viime vuoden alusta alkoi yö vuorot jolloin jäinkin pois siitä ja hyppäsin normi päivä vuoroon. Silloin alkoi henkisesti painamaan asiat niin paljon, että yövuoro oli vain liikaa siinä hetkessä. Tajusin silloin, että omassa menneisyydessä on niin paljon asioita, joita on käytävä läpi. Ennen kesää tuli myös ero joka sai mut melko pohjille. Kesällä oli mun rakkaan siskon häät, jotka olivat tosi kauniit ja paremmat ei olisi edes voinut olla. Oli ihana seurata sitä ilon määrää ja tottakai rakkautta jota tietysti oli ilmassa. Kesäkuussa juhlittiin veljen pojan ristiäisiä, musta tuli tupla täti! Molemmat pienet piiperöt on kyllä sellaisia energia pakkauksia.






Syksyn alussa mentiin meidän tyttö porukalla Tampereelle Block festeille, jossa meno oli erittäin jees. Oltiin koko viikonloppu siellä ja oli meinaan mun ensimmäinen kerta kun olin festareilla ja onneks meninkin! En oikeen tiedä miks aikasemmin ei oo tultu käytyä, vaikkakin ne verottaa jonkinverran niin kyllä se on sen arvosta! Ihan huippua oli. Muutamat moshpitit olisin kyllä voinut jättää välistä:D Niihinkin sain ensimmäisen kosketuksen blockeilla ja niin.. no tulipa sekin nähtyä:D




Muuten kesä meni melko "sumussa" ja asioita pyörittäessä. Syksyä kohden alko oma henkinen puoli helpottaa ja alku talvesta kävin ensimmäisen kerran psykoterapeutillakin, josta olen edelleen erittäin onnellinen. Niin paljon avannu asioita ja saanut ajattelemaan erillailla tätä elämää. Ja mikä tärkeintä, oon alkanut oppimaan myös minua itseäni. Näillä eväillä ja miljoonan kokemuksen kautta rikkaampana on hyvä jatkaa tätä vuotta ja tehdä tästä vielä upeempi!


Katsellaan!







Kommentit