Muutto ja junnaamista terapiassa

Tässä on taas vierähtänyt tällänen kevyt kuukaus viime postauksesta. Toisaalta en ota ihan hirveesti stressiä siitä kuinka tiheeseen tahtiin tai tiettyihin aika väleihin kirjoittelen tänne. Tätä kun lähinnä kuitenkin teen harraste mielessä ja psykoterapia käyntien suhteen päiväkirja tyylisenä. Se olisi ihan mahtavaa joskus pystyä sanomaan, että tämä on mun työtä, mutta tällä hetkellä niin moni asia on "kesken" niin ei yksinkertaisesti riitä aika.

Toki ton tatska reissun jälkeen on ollut melko normaalia elämää eikä mitään ihmeempää ole tapahtunut vaikkakin siitä huolimatta on asioita pyörinyt mun pään sisällä mutta myös asioita on tapahtunut konkreettisesti! Pään sisällä mulla tapahtuu paljon. Ihan jo psykoterapian takia josta päästäänkin tohon mistä otsikkokin jo kertoo.. tosiaan mulla tuli tossa muutama viikko sit tosi sellanen "junnaan" paikallaan psykoterapian kanssa. En oikein tiennyt et no onko mitään mistä on tarvetta puhua ja samaan aikaan kuitenkin tunsin että on asioita käsittelemättä. Silti on tullut sitä elämän iloa takasin joka on ollut tässä vähän kateissa. Ja tämä junnaamisen tunne on ihan normaalia psykoterapia käynneissä.

Muuten mulle kuuluu ihan hyvää. Toki tilanne kun on mitä on niin ei paljoa tule liikuttuu missään kahvitteluilla kavereiden kanssa tai juhlimassa. Pitkälti oon pysytellyt vaan kotona ja käynyt töissä. Kaupassa silloin kun on pakko. Ja vaikka kotona tykkään ollakin niin tää tilanne alkaa jotenkin ottaa aivoon pikku hiljaa...

Muutama päivä sitten varmistu, että mä muutan vuokra kämppään tossa vapun tiennoilla! Oon tosiaan asunut vuoden verran porukoiden luona ja nyt löyty sit kiva pikku yksiö tosta keskustasta. Ja mä oon niin innoissani kun pääsen sisustelee ja omalla tavalla mulla on sellainen "uus elämä, uus minä" fiilis. Ja se ei todellakaan oo huono, oon ihan valmis hyppää tähän new me new life kuplaan!

Mä myös ajattelin nyt kun aikaa tosiaan on niin tehdä jonkinlaisen kauneus aiheisen postauksen, joko meikki suosikit, päivän meikki tai sit jotain lempi hiustuotteet postauksen! Jos on ideoita tai kiinnostusta jostain noista niin kommentoikaa alas mitä haluaisitte!

Tästä tuli nyt vähän lyhyempi postaus mutta enköhän mä tässä taas palaile, toivottavasti te ootte siellä pysynyt terveenä!❤️



Katsellaan !

Kommentit