Dc fixiä kaakeleihin

VIHDOIN se on valmis! Täällä mä taas pienen tauon jälkeen. Sain tossa loman aikana tehtyy vihdoin ja viimein dc fix projektin valmiiks ja jos totta puhutaan niin en ois edes lähteny tähän jos oisin tiennyt alun alkaen mihin ryhdyn :D Eikä noi siniset nyt niin pahat ollut, mut kaipasin ehkä jotain valosempaa ilmettä, kun toi kettiö on tollasessa pienessä tilassa ja kun toi sininen kaakeli oli melko tumma.  


ENNEN KUVAT




Ostin ihan prismasta valkosta matta dc fixiä ja aattelin et kyl sen voi sovittaa sellasina isompina palasina, mut ei! Ensin pesin kunnolla nuo kaakelit ja siitä sit aloin mittaamaan pahviin oikeen kokoista neliötä ton kaakelin mukaan josta sit piirsin mallista dc fixiin ja leikkailin joka ikisen yks kerrallaan. Puol välissä meinas motivaatio loppuu ja aloin jo kehittelemään muita vaihtoehtoja, mut päätin tehdä tän loppuun kun olin jo alottanut. Ja onneks teinkin, kyl mä oon nyt tyytyväisempi tohon yleis näkymään. Paljon valosampi mun mielestä:) 



JÄLKEEN KUVAT





Eihän toi jälki nyt oo yhtä priimaa mitä esimerkiksi ois maalaamisesta tullut, mut mä oon ihan tyytyväinen tähän ja ton duunin jälkeen mitä toi vaati niin en kuvittele ees repiväni noita irti! :D



Katsellaan taas! 



Kommentit