Ilmettä asuntoon

Okei, okei, okei nyt se päivä on vihdoin täällä! Mä asun nyt itekseni ja tosiaan erinäisten asioiden takia asuin tossa vuoden verran porukoilla ja nyt löysin kivan yksiön ja tykkään tästä kyllä ihan hirveesti! Vielä kun saa muutaman sisustus/DIY asian fiksattuu niin tästä tulee oikeen näppärä pieni yksiö! 


Mä tykkään tästä pohja ratkasusta tässä asunnossa. Vaikkakin on "huimat" 31 neliöta niin tää on osattu suunnitella niin järkevästi että nää neliöt riittää erittäin hyvin mulle! Ja mä oon itseasiassa aina asunu yksiössä joten ei tuu mitään sellasta koirankoppi ahistustakaan. Mä luultavasti hukkaisin itteni kaksiossa, haha :D 

Keittiö tässä on saatu ihan omaan tilaansa ja tänne on myös tehty vaatehuone johon mulla mahtuu kaikki lakanat ja vaatteet. Ei oo niiden takia tarvinnut hommata erikseen mitään lipastoja tai kaappeja. Ihan tosi jees juttu! 



Mä oon kerennyt asuu tässä nyt vajaa kuukauden ja muutama juttu vielä puuttuu. Sohvaa oon katellukki jo ikesta. Haluaisin valkosen/vaaleen sohvan, mut tiedän ite et oon sellanen tohelo et siinä on ihan tasan sillä samalla nano sekunnilla joku roiske et sitä täytyy viel miettiä:D 


Ainoo mikä on valmis niin on toi "makkari" nurkkaus ja tauluja oon myös saanut seinille. Hain ikeasta myös tollasen kasvin josta oon kuullut et kukaan ei oo sitä saanut vielä tapettuu, joten mulla on kova luotto et se pysyis myös mulla elossa!
 Keittiön kaakelit fiksaan dc fixillä ja sohvan kun saa tosiaan paikalleen niin sit tää alkaakin olee valmis. Niistä teen erinäisen postauksen silleen ennen/jälkeen tyyliin!

Tässä tällänen pieni update tilanteesta missä nyt oon. Tällä hetkellä kokopäivä työn puolelta yövuorossa joten tälleen päivisin/iltasin on enemmän aikaa kirjotella ja postailla tänne!

Katsellaan taas!  


Kommentit