Kuulas arkimeikki

Nyt kun kesä alkaa (samaan aikaan katon kun ulkona sataa lunta) ja rusketusta saa pintaan niin ajattelin näyttää minkä tyylisen meikin mä tykkään tehdä. Kaikki tutut jotka mut tuntee niin tietää, että mitä kuulaampi niin sen parempi. Aikaisemmin kun oli ripset niin monesti tein vaan kulmat, mutta nyt kun on ollut taukoa ripsistä niin tykkään vähän enemmän panostaa pohjaankin! Toki oon käyttänyt itseruskettavaa tässä jonkin aikaa. Mun omaan silmään näytän vähän elävämmältä kun on väriä pinnassa nyt kun ripsetkin on ollut tauolla! :)


Meikin aloitan aina kosteusvoiteella ja mulla toimii ihan nivean perus kasvorasva. Täytyis enemmän tutustua omaan ihotyyppiin niin pystyis hoitaa kasvoja mun omalle iholle tarkoitetuilla rasvoilla ja putsareilla. Mut tähän asti näillä on menty ihan toimivasti! 






 LUMENE Nordic chic moisturizing & illuminating primer

 LUMENE natural glow fluid Foundation (sävy, light)  + beaty blender

 MYBELLINE fit me + beaty blender

 NYX hd powder (kivipuuterina)

 BAHAMA MAMA bronzeri

 NYX higlight & contour paletista highlight sävyä

MAC powder blush (sävy, melba)

 LUMENE Nordic chic eyebrow pencil (sävy, 2)

 Ananstasia dipbrow pomade (sävy, taupe)

 LUMENE Nordic chic eyebrow gel (sävy, kirkas)

 LUMENE invisible illumination valopisarat (sävy, midnight sun)

 MAC prep+prime fix+

Loppu meikissä saatan sillon tällöin sutasta vaaleaa sävyä luomiin ja taivuttaa ripset. Harvemmin käytän ripsiväriäkään arkisin.




Mun harvana päivänä tehty arkimeikki on jopa melko "mitään sanomaton". Vähän korostan kasvoja ja tuon valoa. Noi lumenen valopisarat on kyllä ollut mun must tuote pitkään. Välillä saatana sekoittaa suoraan meikkivoiteeseenki niin siitä tulee extra shine! Highlightit ja bronzerit saattaa välillä vaihdella fiiliksen mukaan. Tähän on myös helppo levittää vaikka huulipunaa niin voi päivänpäätteeksi jatkaa illanrientoihin! 

Ihanaa viikonloppua ja katsellaan! ❤️














Kommentit