45 minuuttia täyttä tuskaa ja seinät täys maalia

Mä tosiaan tossa kesän aikana mietin aika paljon et mitä uusia juttuja haluisin kokeilla ja ehkä muutenki oman pään menoks vähän muutakin tekemistä ku töitä ja kotona olemista. Aikasemmin jo mietin et haluisin harrastaa jotain. Jotain liikuntaa kun aikasemmat kuntosali treenit ei vaan oikeen napannut. Muutaman kerran aikasemmin nähny jengin käyvän kuntonyrkkeilyssä tai nyrkkeilyä harrastavan ylipäätänsä. Olin kerenny pyörittelee sitä ajatusta jo päässä kunnes sit tossa muutama viikko takaperin sisko sano käyvänsä tälläsessä Bodycombat tunnilla ja sanoi tykkäävänsä siitä. Sehän kuvaili sitä jo heti suht rankaks, mut kuulemma hauskaa.

Mulla ei oo mitenkään loistokas kokemus noista ryhmäliikunta tunneista, koska viimesimmästä lähin 5 minuutin päästä kesken, koska en vaan pystyny. Oliko se sit laiskuutta vai mitä mut lähin menee sieltä ja jo ton takia mua jännitti aika paljon tää bodycombat..:D Mut päätin ilmottautuu tunnille, koska olin miettinyt jo pari kertaa et ois niin kiva kokeilla. Ku tunti läheni niin mua alko jännittää aika paljon, mut sain ajateltuu sen niin et meen pitää hauskaa ja tää on mun eka kerta joten en voikaan olla vanha konkari ja osata kaikkea.. ja myönnettäköön että ylipäätänsä viime urheilusta on aikaa.. ja nyt mulla on tulossa seuraava tunti ens viikolla, joten kyllä se oli todellaki sen joka ikisen hikipisaran arvosta ja ihan todella hauskaa! Oon tässä miettinyt jos joku päivä alottais ihan kuntonyrkkeilyn:)

Acrylic pouring on ollut kans sellanen mikä on kiinnostanut mut en oo vaan saanut aikaseks sen enempää tutustua et miten se tehään ja mitä kaikkea siihen tarvitaan. Yks päivä sit ku oltiin maman kans kiertelemässä kaupoilla niin puhuin et haluaisin kokeilla tällästä ja maalitkin oon kattonut, joten kurvattiin lähimpää clash ohlsoniin ja haettiin maalit ja pohjat. En mä tossakaan vaiheessa ihan täysin ollu perillä et miten ne tehään mut syteen tai saveen päätin kokeilla. Sitä kun teki niin pääs jotenki kymmene vuotta taaksepäin oikeen sotkee maalilla ja unohtaa kaiken muun ja päästää vaan mielikuvituksen valloilleen. Tosi sotkusta se oli, mut yllättävän hyvät tuli tälleen eka kertalaiseks! Toki en tiiä et päätyykö seinille asti mut tulipahan kokeiltuu!
Ja tähän mä en tarvinnut ku maalit, vettä, kangaspohjat ja paaaljon sanomalehtiä.




Mun susikit oli noi kaks jotka on tossa alhaalla kuvassa. Toi kolmas ja oli itseasiassa viimeinenkin jossa on noi valkoset läiskät niin oli sellanen "loppu värit" käyttöön ettei jää sit kaappiin lojuumaan. Mutta jos kiinnostaa nii kannattaa kokeilla, ihan hauskaa oli! 


Katsellaan! 


Kommentit