RENTO SUNNUNTAI

             

             

Niinkuin kaikkia päivät niin tääkin laitettiin käyntiin kahvilla. Tälleen viikonloppuna mun paras hetki päivässä on se kun saa herätä ja juoda kahvin täysin rauhassa. Aikalailla samantien avasin läppärin ja kaivoin muistiinpano vihon esiin. 

                    

                  


              

Aamupala ei mee yleensä mulla alas heti herättyä. Jokusen tunnin kun oon ollu hereillä ja juonu kahvia niin sit alkaa olee nälkä. Tänään toimi tuttu ja turvallinen luonnonjogurtti, granola ja hunaja. BEST combo! Koko aamu ja aamupäivä meni pitkälti koneella istuessa ja blogi juttuja ylös kirjottaessa. Mulla on seuraavan viikon Tiistaina yks palaveri, jota odotan kun kuuta nousevaa!! Siitä ehkä lisää myöhemmin!






Jokusen tunnin jälkeen sain patistettua itteni suihkuun ja parastahan näissä "koti" päivissä on se et mäkin oon vetäny pitkälle päivää yö housuissa, villasukissa ja collegessa❤️ 





Myöhemmin sisko soitti että ne oli lähteny käymään Hyvinkään keskustassa Kansainvälisissä suurmarkkinoissa ja kyseli et lähtisinkö mä mukaan ja hetken empeilyn jälkeen päätin lähteä kun muuten oli koko päivä menny tietokoneen ääressä. Ja oli kyllä tosi kiva päästä hetkeks ottaa happea ja ne kaikki kojut oli niin herkullisen näkösiä et oisin voinu syödä vaikka kaikki. 
                                           



Kotiin kun pääsin nii en oikeen tehny muutakun ens viikolle eväät valmiiks töihin ja viimeistelin tätä tän päivästä my day postausta, jota ennen itseasiassa julkasin mun kalenteri kokemuksesta postauksen. Tänään on menny aika blogi täyteisellä päivällä! Mut nää tämmöset päivät onkin sit sellasia et saa paljon aikaseks! Nyt vielä tän julkasu ja sit vaan oon ja melko aikasin joutuu mennä nukkuun ku aamulla virkeenä 4.30 sängystä ylös



Katsellaan! 

Kommentit