Personal planner

Okei, ensinnäki... mihin tää vuos on mennyt?! Tuntuu että tää on mennyt niin juoksulla! Mut tosiaan mä tilasin tälle vuodelle personalplanner kalenterin, johon törmäsin netissä kun pläräsin vaihtoehtoja. Tykästyin ideaan jossa voit suunnitella oman kalenterin ja kun mullakin on tietyt kriteerit sen suhteen. Mut kohta kun alkaa vuos kääntyy seuraavaan niin ois aika miettiä että tilaanko tän uudestaan vaiko jotain muuta? Halusin anyway tehä tästä oman postauksen koska tässä idea oli mun mielestä hyvä ja hauska!

        

Tähän sai suunnitella pitkälti kannesta kanteen kaiken ite, joka oli tosi kiva juttu, mutta samalla se hankaloitti kalenterin suunnittelua kun vaihoehtoja oli ihan todella paljon! Kaikille siis varmasti löytyy jotain! Mä ite halusin tästä simppelin ja selkeen. Helppo etsiä muistiinpanoja tai sen viikon aukeama mikä on meneillään. Yks mun kriteereistä on että haluaisin aina yhen päivän yhdelle aukeamalle, mutta kaikkien liikkeissä pyörimisien jälkeen en löytänyt ja tähänkään ei ollut sitä mahdollisuutta. Onneks tää on näinkin toiminut ihan näppärästi. 



Tähän sai myös "perus" kalenterin lisäksi suunnitella erilaisia sivuja oli listojen tekoon oma, treenaamiseen, opiskeluun, matkusteluun, ruokailuun ja sai myös perus maailman kartan ja tyhjiä sivuja myös. Väliin sai tollaisen muovisen viivottimen jota mä itseasiassa käytin aina silloisen viikko aukeaman välissä niin löysi helposti oikean päivän päivämäärän. 





Loppu tulema on se, että mä tykkäsin tästä tosi paljon mut edelleen kaipailen että yks päivä olisi yksi aukeama. Joten jos joku on nähnyt tai itsellä on sellainen nii saa vinkata! Tää oli myös ehkä kalenterin lisäks tällänen pieni puuhakirja :D Sai aina tehä merkinnästä oman näköisen, lisäillä lausahduksia ja merkkejä tarroilla. 

Jos joku tästä kiinnostui niin voin laittaa tohon alas netti sivut niin pääsee siitä katsomaan ja ehkäpä suunnittelemaan itsellensä tälläisen!



Katsellaan ! 









Kommentit