Miksi mä aloin kirjoittamaan blogia?

Ajatus blogin kirjoittamiseen lähti siitä kun aloin käymään psykoterapeutilla. Haluan tuoda julki sitä tärkeyttä terapeutilla käymisestä vaikeiden asioiden keskellä. Saada ja antaa vertaistukea. Muutaman ihminen on kannustanutkin mua terapia asian tiimoilta kirjoittamaan, ja mulle on tullut siitä lisää vain boostia vaikka aluksi jännitti PALJON. Mua itseäni jotenkin kiehtoo blogia pitäessä se luovuus mitä voi käyttää ihan täysin rinnoin ja itse tehdä blogista ja postauksista just sun omanlaisen näköisiä. Tää antaa aikalailla täysin vapaat kädet itse suunnitella ja luoda sellasta mitä haluaa. Tietysti on tietyt rajoitukset ja säännöt, mutta muuten saa tehdä just sellasta mistä ite tykkää! Ja se on omalle kohdalle tuonut jopa pientä vaikeutta, kun on niin paljon mahdollisuuksia ja vapautta luoda omanlaista niin tuntuu välillä siltä että mistään tietystä ajatuksesta tai aiheesta ei oikein saa kunnolla otetta kun ajatukset ja visioit vaan rullaa tuhatta ja sataa, haha.


Tällä hetkellä mulla on käytössä puhelime kamera jolla olen ottanut kuvia, joka on toiminut ihan hyvin kun nykyajan puhelimissa on melko hyvätkin kamerat! Ja säädökset jolla saa kuvista ihan hyvääkin laatua. Olisi siistiä joku päivä hommata ihan kunnon kamera kun mullakin on itseasiassa tähänkin asiaan liittyen pari visiota johon tarvitsis kunnon järkkärin ja jonkun kuvan ottajankin. Ja sen lisäksi tietysti läppäri ja mulle itseasiassa tärkein niin joku vihko johon saan kaikki ideat ylös jota voin sitten ajan kanssa lähtemään työstämään:)





Tähän mennessä olen lähinnä käynyt lävitse lapsuuttani ja melko negatiivisiakin asioita. Joka tietysti on myös hyvä, että pystyy sen puolen näyttämään. Jossain vaiheessa suunnitteilla oli alkaa lisäilemään myös tänne ihan arkisia lifestyle tyylisiä postauksia ja niitä positiivisiakin juttuja. Kauneudesta, arjesta, sisustuksesta, ruuista ja enemmän pyrin laittamaan myös kuvia.

Välillä aiheiden tuottaminen on hankalaa ja itse kun olen melko henkilökohtaisistakin asioista kirjoittanut niin sitä täytyy miettiä asioiden julki tuomista ja jos niihin liittyy muita ihmisiä, vaikkakin olen lähinnä kirjoittanut omista ajatuksista ja kokemuksista. Mutta en jaksa liikaa stressiä ottaa, koska tämä on ollut harrastus, ja jokaista lukijaa on melko mahdoton miellyttää:) 



Katsellaan!






Kommentit