10 ASIAA JOITA ILMAN EN VOI ELÄÄ

KAHVI - Tää on must! Mä en oo ihan suurkuluttuaja kahvin kohalla, mut aamukahvi on saatava. Ollaan perheen kesken heitetty vitsiäkin siitä, että mulle ei kannata puhua aamusin ennen kun oon saanut juotua muutaman kupin kahvia :D 

PERHE/YSTÄVÄT - Tässä pienen ajan sisään on tajunnut sen kuinka rakkaita ihmisiä on ympärillä. Pystyy luottaa ja turvautua. Vaikkakin avun määrä on ollut tähän mennessä jo niin suurta että luultavasti en pysty sanoin kuvaamaan sitä kiitollisuuden määrää mitä mulla on läheisiä kohtaan. 

RUTIINIT - Oon huomannut tässä työelämän aikana sen kun kesälomat on loppu suoralla niin on alkanut kaipaamaan tietynlaista rutiinia jonka mulle työpäivät tuo. Se on jännä..kun loma on alkamassa niin on ihan loma mood, mut loman lopussa alkaa jopa odottamaan työn alkua.

KÄNNYKKÄ - Lapsena mä söin hiekkaa ja kävelin kaverin luo kysymään voiko se olla ja nyt se puhelin on tosi tärkeä yhteydenottojen kannalta ja joillekkin se on työväline. Omalla tavalla surullista että se on mulle must have, mut se on tätä nykyaikaa. Vaikkakin mäkään en vanha ole niin silti asiat on muuttunut. Toisaalta ois kiva kokeilla olla edes muutama päivä ilman puhelinta..:D

KALENTERI - Mä oon ensinnäkin tosi hajamielinen. Saatan unohtaa ala kertaan kävellessäni sen että mitä mä edes menin sinne tekemään. Saatikka sitten että mun pitäis muistaa jotain menoja. Mulla on puhelimen kalenterin lisäks ihan kunnon vihko kalenteri ja molempiin laitan ylös menot ihan siltä varalta, jos jotain kautta sattuis kurkkaamaan suunnitelmat. 

KARVAHOUSUT - Tää on yks sellanen "nää on niin kauheet et nää on ihanat" asia. Varisinkin nyt kun on asustellut porukoilla ja tää on vanha puu talo, jossa on talvisin melko kylmä. Joten nää on tullut käyttöön ihan päivittäin. 

KUIVASHAMPOO - Mä oon yrittänyt pitkittää tukan pesu välejä, koska mulla tuntuu kuivuvan päänahka ihan tosi helposti. Ihan jo sen takia tää on pelastanut mun elämän. Tai kun vaan on niitä hetkiä ettei jaksa alkaa pesee tukkaa ja kuivaa yms. niin vähän kuivashampoota ja tukka kiinni ja avot! 

SUIHKU - Tää nyt on vähän vastakohta tosta ylemmästä, mut varastolla kun on töissä ja siellä ei nyt ihan siistimmästä päästä oo tilat niin suihku on jees työpäivän jälkeen. Varsinkin kesäsin siellä meinaa sulaa! Ja ihan muutenki on iha kiva olla puhdas, hah :DD 

HUULIRASVA - Tähän mulla on ollut joskus joku hamstraus ongelma:D. Täyty päästä testaamaan uusimmat huulirasvat ja sit niitä kerty miljoona aina joka paikkaan. Nyt tilanne on rauhottunut kun on löytänyt luotto rasvat mut ilman huulirasvaa harvemmin lähen mihinkään. 

PONNARIT - Harvemmin tykkään pitää tukkaa auki. Töissä ne on vaan tiellä ja muutenkin kun on senverran huonossa hapessa tukka ja tosta edestä katkeillut niin ne ei pysy korvien takana vaan roikkuu sit vaan silmillä. 

Kommentit