Loma ja tuleva tatuointi

Mä oon lomallaaa! Tää tuli kyllä niin tarpeeseen vaikka mulla ei tälle loma viikolle ihan hirveesti oo suunnitelmia. Ja itseasiassa mä nautin siitä että ei ihan kauheesti ole, voi vaan olla ja nauttia. Säätkin on suosinu ainaki tähän mennessä. Mä oon jo muutamana vuotena tehny niin että säästän kesälomista yhden viikon tälleen kevät aikoihin niin ei tunnu niin pitkältä toi talvi- ja kesäloman väli:)

Tähän mennessä aika on mennyt pitkälti siinä et oon pessy pyykkiä ja kattonu sarjoja netistä. Ja tietysti nauttinu ylikaiken siitä et saa herää ihan rauhassa ja nauttia aamu kahvin ilman mitään sen suurempaa kellon kyttäämistä! Muutama kirja mulla on myös jotka haluaisin lukea. Mä oon vaan ollu aika huono lukemaan kirjoja nuorempana ja mä tarviin täyden hiljasuuden et pystyn lukemaan täysin ajatuksella.

 


Tänään pitäis vähä pakkailla kun lähetään mun kaverin kanssa pienelle reissulle. Ja sitä on myös ootettu! Lähetään huomenna aamulla ajamaan kouvolaan ottamaan tatuoinnit. Ja tätä kyseistä tatuointia oon suunnitellu ja miettinyt varmaan viimeset 4 vuotta. Muutaman oon tässä välissä kerennyt ottaa, mut tää on se jota oon halunnut PITKÄÄN. Mun kaveri kävi kyseisellä tatuoijalla viime kesänä ja tykästyin tatuoijan kädenjälkeen joten sinne haluun myös mä mennä! Tästä ajattelin tehdä my day tyylisen postauksen tänne blogiin:)

Mun pitäis myös vähän palata loman aikana sosiaalitoimen papereihin mun menneisyydestä. Niitä on vaan niin järjetön kasa, että siihen tarvii ihan kunnolla aikaa. Puhuin psykoterapeutin kanssa, että olisi hyvä käydä niitä läpi sillä nyt olen puhunut asioista jotka muistan ja jos sieltä nousee uusia asioita mieleen tai jää mietityttämään niin nekin olisi hyvä käydä läpi nyt kun on mahdollisuus siihen.


Nyt mä jatkan pakkailua ja lomasta nauttimista!


Katsellaan!




Kommentit

  1. Tsemppiä "paperisotaan"! Muista kuitenkin, että jos niissä on yhtään tulkittavissa mielipidettä, tai miten ne on tuotu esille, on aina jonkun näkemys, niin älä anna sen vaikuttaa sinuun. Luo oma mielipide ja näkemys ja koeta päästä tilanteeseen ajatuksissa. Voimia! <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti